Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISSN:1845-3392
Autor:Vrkić Dimić, Jasmina
Naslov:Socijalni oblik nastavnog rada - rad u skupinama
Matična publikacija:Acta Iadertina / [glavni i odgovorni urednik Zlatko Miliša], God. 4(2007[i.e. 2008]), 32-34
Impresum:Zadar : Sveučilište u Zadru, 2008
Napomena:Str. 33-34: Bibliografija. - Sažetak. - Summary
Sažetak:Članak afirmira nastavu u malim skupinama učenika kao organizacijski oblik ostvarivanja nečela aktivnog učenja i konstrukcije znanja kroz suradnju učenika tijekom zajedničkog rada na zadatku.
Ključne riječi:aktivno učenje * kompetencije nastavnika * rad u skupinama * samostalni rad učenika * socijalno konstruktivističko učenje * zajedničke produktivne aktivnosti
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9776

2
ISBN:978-953-99167-3-0
Autor:Batarelo, Ivana
Naslov:Obrazovanje nastavnika za poučavanje temeljeno na kompetencijama
Matična publikacija:Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 1, str. 16-27 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007
Ključne riječi:cjeloživotno obrazovanje * društvo znanja * kompetencije * obrazovanje nastavnika * ICT * IKT
UDK:374.7:377:007
SignaturaPE REF PED
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:23880

3
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Utjecaj kvalitete nastave na postignuća učenika
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 230-232: Bibliografija
Sažetak:Str. 233: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * obrazovni standardi * kvaliteta nastave * postignuća učenika * empirijska istraživanja * ciljevi nastave * forme nastave * kompetencije nastavnika
UDK:371.26/.27
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12566

Upit: UncontrolledTerms_swish=(kompetencije nastavnika )

login